petrasmilies

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Petra Callegård - 16 februari 2013 12:08

Man kan tro att detta blivit en förkylningsblogg! De sista inläggen har skrivits i förkylningens anda och även detta inlägg skrivs med samma envisa förkylning i kroppen! Penicillinen har gjort en hel del men nu är kroppen sleten :( och trycket i öronen, hostan och ledvärken finns kvar... Gnäll gnäll!


I går var första dagen denna vecka jag hasade mig ut! Orkade inget vettigt alls mer än att med kläder upp till öronen vara chaufför till Victoria... Var också på BLRs årsmöte på kvällen som var trevligt att gå på! Kommer inte ihåg när vi sist var så många :) 


Idag blir inget vettigt gjort känns det som. En möjlig tanke är att när Victoria sliter i stallet så kanske jag kan ha med symaskinen upp och laga utetäckena som Rio repar sönder! Vore bra om jag orkade det lilla iaf!


Nu börjar Rios gula färg smyga sig fram :) Äntligen! Hon hann bara vara gul några veckor tills vi klippte henne, då blev hon ju vit! Komiskt med tanke på mitt gnäll och hysteri ang pissfläckar.


Så om nu bara snön och förkylningen försvinner och våren gör sitt antåg så ser jag fram emot att komma igång igen och få må bra! Inte för mycket begärt va... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards